ورزش ایران در 29 بهمن ماه 1392
 

وبلاگ ورزشی ایران
وبلاگ مستقل ورزش بدون وابستگی جناحی و رنگ ، با هدف ترقی دادن ورزش ایران و فرهنگ ورزش

در باره ما
 

به وبلاگ ورزشی ایران خوش آمدید

 

لينك روزانه
 
پایگاه مقاومت شهید چمران
آذربایجان 90 به مدیریت سیمین نمازی
آذربایجان90
فضولباشی در لوکس بلاگ
دیاریم (دیار من)
آذربایجان ایران
فضولباشی در ایران بلاگ
کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس
الوقلیون
براي تبادل لينک ابتدا لينک مارو بانام:  ورزش ایران در 29 بهمن ماه 1392   در وبلاگ ياسايتتان قراردهيد
 
كد هاي جاوا
 

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 45
بازدید دیروز : 13
بازدید هفته : 98
بازدید ماه : 119
بازدید کل : 51463
تعداد مطالب : 55
تعداد نظرات : 15
تعداد آنلاین : 1

center>
 


ورزش ایران در 29 بهمن ماه 1392

تاریخ ارسال : سه شنبه 1392/11/29 10:43:37

 

کارلوس کی‌روش اعلام کرد که دنیا ارزیابی اشتباهی از ایران دارد. وی که از سال 2011 هدایت تیم ملی فوتبال ایران را در دست گرفته است؛ پس از اینکه توانست تیم ملی فوتبال ایران را به رقابت‌های جام‌جهانی 2014 برزیل برساند، معتقد است که تلاش آنان اکنون کسب غرور و افتخار برای کشوری است که شهرت خوبی ندارد.

سرمربی سابق رئال مادرید در گفت‌و‌گو با روزنامه «فولیا دی سائوپائولو» اظهار داشت که تحریم‌های اقتصادی روی فوتبال ایران تأثیرگذار بوده است و همچنین بر روی تصویر ایران در صحنه جهانی نیز اثرگذار بوده است. وی اظهار داشت: دنیا تصور اشتباهی از ایران دارد. باید اینجا زندگی کنید تا بفهمید که ایران هم کشوری مثل بقیه کشورها است. مردم اینجا هم گریه می‌کنند، می‌خندد، بچه‌هایشان را به مدرسه می‌برند، در ترافیک معطل می‌شوند... همه انسان‌ها برابر هستند. وی اعلام کرد که برای کشوری مبارزه می‌کند که در میان فوتبال‌دوست‌ترین کشورها قرار دارد و این به او انگیزه می‌دهد.

وی ادامه داد: علاقه‌ ایرانی‌ها به فوتبال واقعی است و تهییج کردن آنها مثل کشورهای همسایه ایران یا آمریکا ضرورتی ندارد. فوتبال در روح ایرانی‌ها وجود دارد. 

تاریخ ارسال : سه شنبه 1392/11/29 13:51:25

 

 با پایان یافتن مهلت عجمانی‌ها به پرسپولیسی‌ها بابت پرداخت قسط سوم پرداخت حق ترانسفر خلعتبری به مبلغ 250 هزار دلار با رایزنی‌های انجام شده عجمانی‌ها تنها تا انتهای ماه میلادی جاری به پرسپولیسی‌ها وقت دادند تا تسویه‌حساب مالی خود را به این باشگاه انجام دهند. اما در صورتی که این تسویه‌حساب تا انتهای ماه جاری انجام نشود و مسائل پیگیری نگردد عجمانی‌ها از طریق سه حالت پرسپولیسی‌ها را دچار مشکل خواهند کرد.

اول اینکه طبق قرارداد مندرجه باشگاه عجمان می‌تواند خلعتبری را از هرگونه بازی برای پرسپولیس جلوگیری کند. همچنین احتمال کسر امتیاز نیز از پرسپولیس با توجه به قرارداد امضا شده وجود دارد البته این در شرایطی است که اگر پرسپولیسی‌ها همه‌چیز را پشت گوش بیندازند ماهانه باید جریمه سنگینی نیز بابت پرداخت نکردن قسط سوم ترانسفر خلعتبری به عجمانی‌ها پرداخت کنند.

این در شرایطی است که زمان پرداخت قسط سوم به عجمانی‌ها فرا رسیده، اما آنها تا انتهای ماه جاری میلادی به پرسپولیسی‌ها وقت داده‌اند که نسبت به تسویه‌حساب اقدام کنند در غیر این‌صورت کارهای قانونی خود را دنبال خواهند کرد.
منبع : فارسجزئیات درگیری دایی و پروین پیش خادم/کار نزدیک بود به زد و خورد بکشد

تاریخ ارسال : سه شنبه 1392/11/29 16:59:09

 

روز گذشته چند رسانه در مورد درگیری لفظی دایی و پروین در جلسه با نماینده وزارت ورزش مخابره کردند اما امروز یکی از روزنامه های ورزشی جزئیات دقیق این درگیری را نوشت.خبر ورزشی در این مورد نوشت؛خادم در جلسه می‌گوید: دایی نباید تا این حد تحت فشار قرار بگیرد که در یک برنامه زنده تلویزیونی بگوید کارکنان شهرداری این‌قدر پول می‌گیرند و بازیکن بزرگ فوتبال جهان آنقدر و... دایی میان حرف‌های خادم رفته و می‌گوید: صبر کنید! من حرفی نزدم که بخواهم کسی را تحقیر یا تخریب کنم. منظور من فقط نشان دادن فاصله طبقاتی بوده و اما هستند کسانی که پشت‌سر من زیاد حرف می‌زنند و هرجا می‌روند، چیزهایی می‌گویند که واقعیت ندارد. در این لحظه، علی پروین که کنارش نشسته بود، فوراً وارد بحث شده و می‌گوید: شفاف صحبت کن، منظور شما من هستم؟ دایی هم جواب می‌دهد: بله، شخص شما! پروین که آب پاکی توسط علی دایی روی دستش ریخته شده بود، رو به خادم گفت: حالا که این‌طور شد و بحث به اینجا رسید، بگذارید بگویم این آقا برای یک فصل مربیگری یک میلیارد و چهارصد میلیون تومان از پرسپولیس پول گرفته است. دایی هم بلافاصله در جواب گفت: اگر پول گرفتم، حقم بوده چون سرمربی تیم هستم اما تو چه کاره‌ای که 500 میلیون تومان از باشگاه گرفته‌ای؟ پروین که حالا دیگر داغ کرده و عصبانی‌تر از گذشته است، صدای خود را بالاتر می‌برد و می‌گوید: شما این همه پول از پرسپولیس گرفتی، در حالی که درخشان و مایلی‌کهن همین الان هم مجانی برای پرسپولیس مربیگری می‌کنند، این حرف‌ها را هم ندارند. از اینجا به بعد بحث طرفین، با داد و بیداد همراه بود و به‌شدت داغ شد به طوری که حاضران در جلسه احساس می‌کردند هر آن ممکن است کار به زد و خورد فیزیکی بکشد. دایی که دیگر آب از سرش گذشته بود با فریاد‌هایی که حتی بیرون از اتاق هم به گوش می‌رسید، حرف‌های دیگری هم زد و از اتاق بیرون رفت. البته پروین هم ساکت نبود و در جواب دایی، جواب‌های سرمربی تیم را ‌داد. البته وساطت حاضرین در جلسه باعث شد طرفین دعوا بپذیرند که اتفاقات داخل جلسه رسانه‌ای نشود اما خودتان قضاوت کنید در داخل باشگاه چه خبر است...  

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






|

نوشته شده در برچسب:,

توسط ورزشکار| لينك ثابت |


موضوعات
  

لينك دوستان
 » کیت اگزوز » زنون قوی » چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان وبلاگ ورزشی فضولباشی و آدرس iransports.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





»فال حافظ

»جوک و اس ام اس

»قالب های نازترین

»زیباترین سایت ایرانی

»جدید ترین سایت عکس

»نازترین عکسهای ایرانی

 

آرشيو
 

اسفند 1392
بهمن 1392
اسفند 1390
بهمن 1390
دی 1390
مهر 1390

 

نويسنده
 
نویسندگان
 
طراح قالب
  
(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');